Tuesday 11 October 2011

TERJAHAN NADDIAH ;)

 Assalamualikum :) 11 - Oktober -2011 SUDDAH !!


ehh , hai ini story tentang apa ya ? haa . ini story tentang TERJAHAN NADDIAH ! alah boleh ke kalau setakat tengok wall Blog jer dah kenal saya? nuuuuhh dekat tepi  POST -----> saya tahulah ada sedikit data pasal saya :)  tapi tak SYOOKLAH !! Harus kenali saya dulu okeey :)

Nama di beri : Naddiah Binti Razali ! EEH ! NADDIAH RAZALI itu salah yaa ;) but NADIAH RAZALI :)
Born on : 9 APRIL 1992 .
Born at : Hospital SEGAMAT JOHOR :) Dikampung ayah ;) Best nurse agak baiklah,tapi kuat bebel .
Perangai saya : haa . malu nak cakap . Family memang suka dok mengata saya kuat POOTPEETPOOTPEET! Apa-2 sahajalah .




WAJJAH DIRI AKU :)  ---->  
wajah NADDIAH RAZALI  yang telah di muat turunkan kedalam handphone :) Taken by : POPO POPPY !
Okeey :) aku punya 2 biji mata ? sepasang mata yang agak besar ! ORIGENAL ! tak mainlah palsu-2 ini . Hidung yang agak tinggi bukan maksudnya saya ni bongkak tetapi saya memapunyai keturunan BUGIS pekat ! hahah ! Apa-2 sahaja aku mengarut .


Btw , Tinggi saya ? Haaa , memang tinngi pun but taak setinggi ERRA FAZIRA ! Rendah Sahaja awak ;) okkeyy saya punya berat ? TERLALU BERAT KUT ! tetapi mereka mengatakan saya tidak gemuk !! mybee COMEL ! OOPPS ! entah ape-2 .
okeey sayaaang I GTG BABY !! next time borak lagi . Muaaahh !

p/s : Nanty Borak lagi Byeeee :)

No comments:

Post a Comment